tiistai 1. maaliskuuta 2011

Tilannepäivitys: What's hot?

Piiiiitkään aikaan en ole päivittänyt blogiani enkä uhkaustakaan ole toteuttanut :D Laihdutusnillittämisen sijaan päätin hehkuttaa teille, mikä iskee juuri nyt.

Musiikki:
Bläkkistä olen kuunnellut ahkerasti, mutta korvaani hivelöi nykyään ihana ihana Noita-niminen bändi. Kontrabassoa, noitarumpuja ja rääkkyvän pakananaisen ääni ei voita mikään, paitsi tottakai Jex Thoth (aka JexiSexi).

http://www.myspace.com/noita9

Muoti:
Inkkarityyli on sitten jotain aivan ihanaa! Ah, rakastan <3 Enskesänä laitan päälle pelkästään ponchon, mokkasiinit ja piikkisian piikeistä tehdyn koristelistan. Hiuksiin teen muutaman pikkuletin ja koristelen nahkanauhoilla ja sulilla.



Harrastus:
Aloitin vähän aikaan sitten valokuvaamisen. Kamerana käytän isäni omistuksessa/pikkusiskoni käytössä olevaa minijärkkäriä. Sillä kuvaan lähinnä keikkoja, koska olen lahjaton kuvaamaan mitään maisemaa. Mutta minua se ei haittaa, tykkään olla keikoilla, ja kuvaaminen siellä antaa mulle haastetta. Viimekerroilla kuvasin Gogol Bordellon, Ajattaran, Turmion Kätilöiden ja FBK:n keikkoja. Tässä todistusaineistoa:







Periaatteesta en suostu laittamaan tänne FBK:n keikasta kuvaa.

Väri:
Vihreä on tämän kauden väri. Sitä esiintyy mun kuvataiteessa, valokuvissa (keikkojen tunnelmavärinä) ja kohta vaatetuksessa. Ei siinä mitään, tykkään vihreästä tosi paljon!

Ja siinä se, jatkan kohta taas ylppäreihin valmistumista. Katsotaan, jos on intoa päivitellä niiden jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti